BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 12 Mac 2011

Ngidam Asam Jawa Terengganu

As salam semua..............

Bila mengandung ni memang ngidam yang bukan-bukan
kalau yang senang cari,takpe lah...senang beli kat kedai
kalau jenis yang kena turun bukit  naik gunung...payah!
masa 1st pregnant,saya ngidam daging landak
sampai sekarang tak dapat lagi..sebab tu harraz keluar air liur..
apa kena mengena dengan mengidam..entahlah!

La ni saya nak sangat asam jawa pantai timur nu.........
dulu masa duduk kuantan,kalau pergi terengganu
suka sangat dengan asam jawa kering ni
orang terengganu pun ada yang tak suka
tapi saya punya suka...jangan cakaplah..

2 luv 4 me:

GadisGula-gula berkata...

hyeppp!!! sedap lah asam jawa!!!! huhu~

Azza Firza berkata...

tahniah, hehe