BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 25 Disember 2010

Alhamdulilah...new blog,new life...

Rasa sayang jugak nak saya lupuskan blog yang lama...sebab blog tu banyak simpan kenangan..tapi saya dah tekad nak lupakan hal yang berlaku sepanjang tahun 2010...terlalu banyak yang pahit dari yang manis...

Bukan berniat nak melupakan segala pengalaman,tetapi hanya memilih...tidak mahu memandang ke belakang lagi...berubah menjadi manusia yang lebih baik lagi pada tahun yang akan datang...2011....

Saya harap orang-orang yang berada di sekeliling saya seperti en suami,Hamka Karmon,keluarga...mak,ayah,adik ejul dan kak long sekeluarga,sahabat andai yang rapat @ kurang rapat....doakan perjalanan hidup saya lebih di berkati oleh Allah pada masa hadapan yer....membuka pintu rezeki yang lebih kepada kami sekeluarga....sharing is caring....belajar mencintai sesama manusia dengan lebih baik lagi selepas ini....love of life.....!

Amin......

2 luv 4 me:

g_mulan berkata...

Linda..jgn lupakan kenangan lalu.sbb kenanganlah yang mematangkan kita dlm kehidupan.satu hari nanti kita akan rasa kenangan pahit itulah kenangan paling terindah untuk dikenang. btw, semoga 2011, lebih banyak rezeki, lebih banyak perkara2 baik yg akan berlaku utk keluarga kite yea...=).byk benda nak tulis, tp bile berhadapan mesti segan nak ckp sbb dah lama sangat tak jumpa n byk benda nak cakap sampai tak terucap.kenangan lah yang membuatkan kite masih ingat insan bernama Halinda Ngadimin hingga kini.

linda dimin berkata...

betul kan...kdg2 dr mulut je kita kata nk lupakan,tp jauh di lubuk hati benda tuh sume yg meniggalkan kesan pada hr2 kita yg mendatang...

terima kasih atas doa ogy...harap2 apa yg ogy cakap akan menjadi realiti,insyaAllah..dan sekali lg ogy tol..klu kit berhadapan adakah kita mampu brinteraksi spt kita di dlm alam blogger...tidak di nafikan blog ogy lah penyambung prsahabatan kita yg jauh kita tinggalkan..jauh di mata,dekat di blogger..di situlah linda mengenali ogy semula dan mengikuti kehidupan ogy yg sentiasa menjadi idola linda dr dulu hga kini..wlupun utk mencapainya linda x mampu...utk berlari bersama,mgkin akn ktggalan bbrapa jauh di belakang...

semoga persahabatan kita kekal dalam misteri..hehe...