BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 9 Mac 2011

Minum Air Gula....Oh Tidak!!!

As salam semua...............


Esok bermulalah episod lawatan ke klinik untuk saya
setiap kali pergi klinik hati ni mesti nak berdebar2..
sebabnya...entah saya pun tak tahu..salah satu fobia kot
ada tak jenis fobia takut pergi klinik..hehe!
tapi saya memang fobia pergi klinik dan bank..kuang2!
ntah apa2 jer...dari kecik sampai besor gedegang ni..


Minum air gula??oh no!
memang saya tak suka prosedur ni..huhu!
takde ke cara lain nak test penyakit2 ni semua..
bagi korang yang tak pernah melalui perkara ni..
minum air gula ni wajib untuk pemeriksaan awal
nak tengok ler kita ni ada kencing manis ke tidak

2 luv 4 me:

Piasara berkata...

"akak paling tak lalu minum air gula ni,bkn manis sikit2 tau dah melecaih dia punya manis..satu gelas tu akk amik masa dkt sejam...punya seksa..pastu bila dpt result ada kencing manis...kena pi check darah 4 kali sehari..aishh proses teruk sgt..itu ler sekali akk pi gomen..tp itu cerita lama la..skrg ni ank bongsu akk pun dh 6 thn..yg penting akk dpt pengalaman berharga tu.."

LINDA ALEEQA berkata...

keh..keh...sama ler...tp linda takde lah smpai sejam..adalah 5 minit je...teror tak?hihi...wah..lps tu check swasta lah yer...linda tak mampu ler...hihi!