BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 7 Mac 2011

Perkembangan Baby Dalam Perut Episod 1

As salam semua........

Korang tahu macam mana janin boleh terbentuk?
"op koz" ler selepas kita bersama...tet!
tapi perkembangan telur yang telah menerjah masuk tu..
hah..hari ni dengan semangatnya ibu mengandung ni
nak bercerita sikit...sila dengar semua!
bagi yang dah tahu baguslah,
yang belum tahu,tengok betul2...hehe!
tapi yang halal je tau...yang "harem! awas~~

ok..gambo2 kat bawah ni nanti semua kredit 2 blog 
perkembanganjanin.blogspot....

4 luv 4 me:

TAYAR PANCIT berkata...

hai saye da join awak :)join saye lak http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/signifikasi-anugerah-sam.html

Izzlorna berkata...

sonok yer dah pregnant..
sy masih menanti rezki dari Allah swt :)
tahniah ya sis...!

LINDA ALEEQA berkata...

@TAYAR PANCIT insyaAllah,pasti akan ke sana...

LINDA ALEEQA berkata...

@Izzlorna terima kasih...takpe belum rezeki lg tuh...sabo yer...pasti ada berita gembira tu nti..