BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 25 Januari 2011

Gunung Berlumut Yang Dah Tak Berlumut Ep:1



As salam semua..................


Apa istimewanya kampung halaman korang...
bukan kampung halaman awek ke,halaman rumah ker....
ni kampung tempat korang di lahirkan lah...
atau tempat korang berkubang dalam sungai zaman dolu2..
tempat korang ponteng sekolah semata2 nak tengok cerita kesatria perkasa hitam..
hehe....sebenarnya apa yang saya sebut ni semua pengalaman saya sendiri..ahakss..

5 luv 4 me:

Ummi Amna berkata...

dah lama x pi gunung mlumut!!!!...jom pi..hehe

linda dimin berkata...

@Ummi Amna yolah,hr2 ada g mandi kat sungai luar jer..haha!sbb bwk askar ramai.along ckp kopak wet...hehe!

DiaUmaiNiNaz berkata...

salam singgah..halamak besnyer bole g mandi manda...asing bg saya nama tempat tu..xde sedara mara kat sana..huhu.

linda dimin berkata...

@DiaUmaiNiNaz terima kasih sudi komen..yelah,tmpt ni lom glamer lg 1 malaysia ni..tp cj=kp di kenali bg org yg dh pernah prgi lah..tapi dr dulu smpai skang,ramai org singapore dtg sana..saya pun hairan mcm mana diaorg leh tahu..hehe!jmputlah dtg...xda sedara mara,kwn blog ada..hehe!

linda dimin berkata...

**cukup..sori..typing error