BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 31 Januari 2011

Hujan hujan Ni Berapa Round?



As salam semua.....................


Banjir dah merata2 dekat johor ni...
bila datang musibah orang selalu kaitkan dengan cuaca..
memanglah bumi kita ni cuaca dah tak menentu...susah dah nak di ramal..
tapi bila kita nak kaitkan bencana banjir dengan sikap alpa kita sekarang.
memang sangatlah sesuai...terlalu sesuai...
hal ni bukan saya cakap orang yang berkaitan je.
untuk peringatan diri saya juga..


Agaknya budak2 sekarang ni dah tak tahu rasa malu ker...
dalam facebook mention hal2 dalam kain selamba jer...
saya yang baca berderau betul darah..
kalau betul pun awak nak buat jahat ke apa ke..
tak payahlah bagitau 1 dunia..conpem ke kita kekal dengan dia..
kalau orang lain baca apa diaorang pikir...



Nak tengok contohnya..ok ni yer..
kalau ada yang sakit jantung ke apa ke..
tolong ambil ubat dulu yer..hihi!


Ok...boleh dapat tangkap status ni cerita pasal apa?apa..tak paham!belajar ngaji dululah..


Sama2lah muhasabah diri yer..kalau kita rasa perkara ni dah biasa,
bermakna kita semakin teruk...saya tak cakap saya orang yang baik..
saya juga pernah melakukan kesilapan,kesalahan dan kelemahan..
apa yang penting perubahan dalam diri kita..
semoga kita semua menjadi lebih baik dari kita yang semalam...
amin!

























6 luv 4 me:

Piasara berkata...

mak bapak tak pantau agaknya ni.Akak pulak anak2 ada facebook gak..kadang2 akk spotcheck.Ada org kata itu hak privasi ke apa..bagi akk anak tetap ank dan mak bapak tetap mak bapak.Kalau ada kat komen status tu benda carut2 akk suruh padam je..
Tp budak2 skrg ni mmg dasyat2 kan.Kalau bergambar tu siap buat isyarat lucah lagi,tp pakai tudung..
kalau yg isap rokok tu,kita tegur siap lak dia sound"mak saya tak kisah pun acik..rilex ahh..saya bkan mintak duit acik pun.."Apa nak jawab...mmg dasar kurang ajarrr!

AISHA INANI berkata...

grrr.
over nih!
boleh chat selamba kat fesbukkk!
adoiii.

aku risau gak adik2 aku suma ada fesbukk.
saper larat nak stalk satu2.
moga2 dorang dilindungi...

Nadhirah-chan berkata...

ishh *tutup mata*

LINDA berkata...

@Piasara yelah kak...mmg kena pantau skang ni...sume nak anak di jauhkan dgn prkara2 mcm ni kan...tp kes ni,maknya org kg..bkn tau apa pun.yg parahnya akk ipar,abg sume bkn x npk..tp jenis x nk amk tau,ank sedaranya pun dah trikit2 gak perangainya..

LINDA berkata...

@AISHA INANI ni bukan selamba g aisha...ni muka tebal mcm kulit badak dah..huhu!

LINDA berkata...

@Nadhirah-chan ehh...bukak mata cikit...hehe!