BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 29 Januari 2011

Oh Ibu Kau Di Siram Bayu Pagi Kembali Bila Musim Hujan

As salam semua............


Korang pening tak dengan tajuk dekat atas...saya pun fening fening taik unta jugak ni..
tapi korang kena pahamkan jugak....saya tak kira.....cuba sebut sekali lagi...
oh ibu kau di siram bayu pagi kembali bila musim hujan....haha!syabas..
sila ambil hadiah dekat meja pendaftaran yer...

4 luv 4 me:

CIK TOM berkata...

al-fatihah utk arwah...

kreatif la entry guna klik button untuk show n hide...

LINDA berkata...

@CIK TOM terima kasih...saya pun belajar dr blogger lain cik tom..lebih mudah,dpt letak kt home byk sikit entry...

Ummi Amna berkata...

dah lamakan arwah pegi?kejap je... anis pon dah besau ...al-fatihah...

LINDA berkata...

@Ummi Amna yelah...anis dah sekolah dah...tp sayang kasih sayang tu tak di rapatkan lagi..ermmmmmm..