BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 23 Januari 2011

~~Rasa Seronok Giler,chapter 2~~





Salam semua..........


Seperti yang dijanjikan di entry lepas,ada kesinambungan apa yang buat saya rasa gembira...
Mungkin bagi orang lain,perkara ni taklah gembira bebenor..
tapi bagi koge saya ia amatlah berharga di mana koge saya memang memerlukannya..


Di entry lepas juga saya ada bagitau kereta saya mengalami kemalangankan....
tapi saya tak beritahu dengan detail...apa yang berlaku,camna keadaan keta..
ok..1st saya nak tunjuk dulu camna bentuk muka bumi keta saya tuh...





sedihnya....totally total lost!


minta maaf gambar mangsa tidak dapat di paparkan...


Kejadian berlaku belum lagi lama dan kereta saya masa tu kawan suami yang pinjam..
di takdirkan juga itulah kali terakhir kami berjumpa dengan dia,kerana dia maut dalam kemalangan ni..
peristiwa ni banyak mengubah hidup kiteorang sekoge...tapi kami redha dengan ujian Allah...

Jadi selepas peristiwa ni saya dan suami memang takda kenderaan ganti lagi...
semalam hari menggembirakan sebab en. suami dan beli motor...
cukuplah untuk galang ganti kenderaan untuk kami sekoge buat sementara waktu
tak penat2 lagi nak tunggu bas...walaupun lepas ni akan berpanas berhujan pulak..
takpalah...bak kata ayah..apa yang berlaku sudah di tulis dr awal lagi
pasti ada hikmah yang berlaku di sebaliknya...jangan sesekali mengucapkan 'kalau'
kerana perkataan kalau itu seperti kita menentang apa yang Allah bagi pada kita..
so.....moral of d'story....
saya tak nak sedih2 lagi..saya akan bergembira dengan motor baru yang ada ni..hehe
walaupun kau 'seekor' motor....uhuk...hehe!















2 luv 4 me:

Piasara berkata...

takziah atas apa yang berlaku..
Alhamdulillah...w/pun moto,tapi kena bersyukur sbb masih ada ramai lagi orang kat luar sana yang merempat.Jangan sesekali menyesali takdir...pasti ada hikmah atas setiap kejadian.

linda dimin berkata...

@Piasara yelah kak...klu pikir2 mmg stress di watnyer..tapi kena sabar dan redhalah..betul kata akk...ramai lg yg susah dr kita..