BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 10 Januari 2011

~~Saat Manis Di Hari Minggu~~


Salam semua..................


Sebenarnya entry ni nak di buat selepas tengok AJL 25...
Di sebabkan masalah tertentu yang tidak dapat di elakkan..huhu...masalahlah sangat...tertidur jer...dushhhhh!
jadi postpone le ni...pepagi buta yang hening ni,bunyi cengkerik pun tak dengar dah..dia pun tau dah nak tidur..


Apa yang manisnya...
Manislah moment tu sebab dapat keluar bersama en. suami dan anak tersayang...
Bukan senang nak dapat peluang ni..sebab en. suami hari2 kerja..pergi pagi balik malam
tak sempatlah nak ke sana ke mari dengan suka hatinya punnnnn....hehe
Lagi pun memang saya tunggu je saat2 ni sebab 2-3 menjak ni perhubungan kami agak keruh sedikit
atas sebab-sebab tertentu yang tidak dapat saya jelaskan kat sini...
pehhh...gila nak buat pengumuman kat blog ni..masalah rumahtangga rahsia keluarga..huhu!


Apa shopping??soalan lagi...hehe
Takdalah...berbelanja wajib setiap bulan ajer..biasalah ada anak kecik ni banyak keperluan nak guna tiap2 bulan kan..kan...
Tak penting bagi saya nak pergi ke mana...asalkan dapat bawa anak saya berjalan...(tp kalau dapat kasut ke,handbag ke lagi bahagia..)
walaupun dia taklah banyak berjalan sangat..sebab lebih banyak duduk atas troli..hehe
sebab dah tak larat nak kejar ke sana ke mari dengan jayanya..................




warghhhhhhhhhh..makan budak!




Oklah...kali ni nak buat entry yang penuh gambar...haha...ketawa jahat?ada blogger tak suka?ada saya kesahhhh..hehe








en suami dan harraz yang bosan tunggu bas...
(kereta kami eksiden..huhu)













hai..bilalah nak dapat kereta baru ni..ngeh..ngeh...









kunun2 nak wat macam rambut hafiz af...hehe









abaikan jer kalau nampak pemandangan ala2 gebus tuh...huhu!
























p/s: semoga kita semua beroleh keluarga bahagia...pesanan penaja~~sekian terima kasih~~












luv stories;





2 luv 4 me:

Entis Sutisna berkata...

koment perkenalan,,
please coment back....

linda dimin berkata...

terima kasih....