BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 4 Februari 2011

Apa Beza Cermin Mata Mahal Dengan Murah?

As salam semua...........


Linda baru saja balik dari bandar Kluang ni...En.suami ajak keluar lagi petang tadi..
hari ni dia nak belanja KFC pulak...hai...cakap nak suruh isteri kurus..
kalau macam ni gayanya,tahun depan pun tak tentu kurus lagi..
tapi sebab orang nak belanjakan..jangan tolak rezeki..
sepantas kilat saya dan Harraz bersiap dengan semangat waja..


Balik dari makan,en. suami ajak singgah Econsave..
ok..semua,sila dengar yer..kluang dah ada econsave okeyy...
ingat kluang ni haprak sangat ke..makin hari makin maju tau..
jadi..saya semakin hari semakin serasikan diri dengan bandar kluang..
dah tak mahu sedih2 lagi meninggalkan Johor Bahru..hehe!

2 luv 4 me:

alinac lover berkata...

oke la tu..org lain suka murah2

heheheh

LINDA berkata...

@alinac lover hehe!ntahlah bini sapalah ni suka yang mahal...hihi...alasan klu mahal tahan lama,cermin dia bagus..tapi tak tahan lama gak pun..patah di petang hari...hehe!