BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 14 Februari 2011

Pinky Episod 2,Anugerah Allah

As salam semua.....


Saya dah berjanji sebelum ni,kenapa saya kembali kepada pink..
warna yang lebih ceria dalam blog saya..berbanding sebelum ni..
dengan malu2 kambing saya ingin memberitahu saya sekarang
sedang membawa 1 lagi anugerah Allah dan amanat dari Nya..


Tanpa di jangka,malahan tidak terduga sama sekali..
saya berpeluang memegang amanah Allah ni..
saya telah di sahkan pregant @ dalam bahasa mengandung..hehe!
Alhamdulilah........memang saya tidak sangka sama sekali
dalam masa hampir 2 tahun saya di beri peluang ini sekali lagi




Kenapa saya kata tidak di duga..
kerana semasa kandungan pertama dulu,saya mengalami komplikasi 
yang agak teruk..sepanjang 9 bulan mengandung,saya memang bermasalah
rumah ke hospital kluanglah..tiap 2 minggu date dengan doktor pakar
saya juga pernah di masukkan ke ICU seminggu,itu saat paling teruk..
sehingga di beritahu saya akan kehilangan anak di dalam kandungan..
masa tu memang sedih...tapi alhamdulilah..baby saya kuat!


Allah memang maha berkuasa,kita ni manusia mampu merancang..
terbukti selama ni kata2 doktor tidak menjadi ampuh
jangkaan saya tidak berpeluang mengandung lagi sudah lenyap
apa yang saya harap..saya di kurniakan kesihatan yang baik
tiada komplikasi yang teruk kali ini berbanding dulu
doa dari keluarga,kawan2 semua amat saya hargai
doa dari blogger2 juga jika ada lagi saya hargai..
harapan menggunung...kali ini biarlah anak pompuan pula..huhu!
so...........pinky kembali lagi!hehe!



1 luv 4 me:

Pia berkata...

Alhamdulillah...
2 thn yer,ok le tuh,jarak yg sesuai sgt.
Jaga kandungan dengan baik,semoga dapat baby girl nanti..