BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 2 Februari 2011

Duit Sewa Melayang,Duit Bai Hangus~~

As salam semua............

Hari ni entry lepas geram!waaaaaaaaaaa...memang geram sungguh..
dasar tak cukup pendidikan moral betul...
kau tahu tak punyalah susah nak dapat..
sedap2 jer kau ambil yer...

Apa??tak pernah tengok saya marah...
saya memang marah ni...tengok muka ni serius betul tau..
siap pakej kerut2 dahi sekali ni tau...
tak cukup garang lagi...ok..dah singsing lengan baju dah ni..

4 luv 4 me:

Just Dila79 berkata...

alahai....kesiannya....seumur hidup sekalilah rumah masuk pencuri....itupun time raya...dan yang mencurinya budak yang datang beraya.....bukan datang beraya tapi datang mencuri.....geram sungguh.....
redha jelah....cuma yg pencuri tu kena ingat walaupun kita redha dan halalkan duit yg dicuri itu.....hukumnya tetap duit haram dan berdosa.......

LINDA berkata...

@Just Dila79 hehe..yeke...hampeh tol kan budak2 skang..hai,kecik2 dah pandai..kalau tak di cegah dr skang,besar mcm mana pulak..di jauhkan ler anak2 kita jdi mcm ni....huishh..

Piasara berkata...

takziah2...siannya...apa boleh buat,malang memang langsung tak berbau.
tapi akak nak gelak la bab 'bai' tu,sbb akak pun bulan2 kena bayar bai gak ni,hehehe...

LINDA berkata...

@Piasara terima kasih kak..doakan gantinya beriban2 lak..hihi!
bai...hihi...tau xper,hya kaum ibu yg mengetahui...hihi!